15 Grandi filmi chì anu puntuazione sorprendentemente basse nantu à i Pumati Rotten

Ch'ella sia curiosa di u più novu rom-com o bramosa di fà caldu piglia un thriller psicologicu chì rompe l'internet, pudemu sempre contà nantu à Rotten Tomatoes per aiutacci à capì ciò chì vale da pena guardà. In fattu, alcuni di i migliori filmi chì avemu vistu sò stati dovuti à e critiche critiche di u situ. Ma mentre a maiò parte di sti critichi anu generalmente un ochju per i grandi film, ci sò stati abbastanza pochi casi induve e so valutazioni ci anu lasciatu cunfusi .

Sfurtunatamente, alcuni di i filmi più emblematichi anu finitu cù punteggi sorprendentemente bassi-è ùn parlemu micca di filmi chì sò tantu cattivi chì sò boni. Parlemu Hocus Pocus , Home Alone 2 è Spiagge (iè, simu quantunque scioccati cum'è voi). Leghje per più film chì amemu assolutamente, indipendentemente da ciò chì dicenu i critichi.

CORRELATI: Stu Documentariu Netflix di 90 Minuti Hà una Valutazione di 100 per centu di Pumate Rotten-è à ragione



1. 'L'ultimu drago' (1985)

Puntu di Rotten Tomatoes: 58%

Induve altru pudete truvà una divertente, Musical nera chì presenta cumedia, romanza è sequenze d'arte marziali? In L'ultimu drago , Taimak Guarriello interpreta Leroy Green, un artista marziale neru di New York chì si allena per ottene una forza putente cunnisciuta cum'è 'The Glow'. A so vita hè capovolta quandu si salva è cade per a famosa cantante, Laura Charles (Vanity), ch'ellu deve prutege da u male capu di banda, Sho'nuff (Julius J. Carry III). Stu filmu hà i so mumenti cattivi? Assolu, ma hè una parte di ciò chì a rende cusì affascinante.

Streamate avà

Video Related

2. 'Rush Hour 2' (2001)

Puntu di Rotten Tomatoes: 58%

Induve altru pudete truvà una divertente, Musical nera chì presenta cumedia, romanza è sequenze d'arte marziali? In L'ultimu drago , Taimak Guarriello interpreta Leroy Green, un artista marziale neru di New York chì si allena per ottene una forza putente cunnisciuta cum'è 'The Glow'. A so vita hè capovolta quandu si salva è cade per a famosa cantante, Laura Charles (Vanity), ch'ellu deve prutege da u male capu di banda, Sho'nuff (Julius J. Carry III). Stu filmu hà i so mumenti cattivi? Assolu, ma hè una parte di ciò chì a rende cusì affascinante.



acconciatura riccia passu à passu

Streamate avà

3. 'The First Wives Club' (1996)

Puntu di Rotten Tomatoes: 50%

Chì uttene quandu aghjunghjite un funerale, trè favolose donne di mezza età è tutti i so ex mariti? Un piacè, filmu feminista chì si merita via più di un puntu di 50 per centu. In sta divertente cumedia, Bette Midler, Goldie Hawn è Diane Keaton brillanu cum'è trè divorziati chì ghjuranu di vultà ind'è i so ex per avè li pigliatu per scontu. Da feste di fantasia à un spettaculu animatu di Ùn mi tenite micca, chì ùn hè micca per amà?

Streamate avà



4. 'Space Jam' (1996)

Puntu di Rotten Tomatoes: 43%

Pò avè una di e trame e più ridicule di sempre, ma siamu onesti: Michael Jordan è Looney Toon squad facenu un diavulu di squadra in u campu di basket. In u filmu, Bugs Bunny dumanda l'aiutu di Jordan per scunfighja una squadra maligna di stranieri. Malgradu i critichi misti da i critichi, Space Jam finì per guadagnà un enorme $ 250 milioni à a biglietteria, facendulu diventà u filmu di bascu più altu di tutti i tempi. È avà, i fan aspettanu a seguita assai attesa, Space Jam: Un Novu Legatu , cù LeBron James. Eccu a speranza chì campi à l'altru stu ghjuvellu nostalgicu.

Streamate avà

5. 'Bad Boys' (1995)

Puntu di Rotten Tomatoes: 42%

I fanali sò tipicamente rapidi per rimarcà chì stu filmu di coppia-amicu si sente un pocu troppu formulicu, ciò chì pudemu capisce. Ma importa ancu questu quandu ci hè un grande dialogu è stelle di talentu cù a chimica assassina? Quantu godemu di e sequenze di azzione rapide, pudemu letteralmente guardà Marcus (Martin Lawrence) è Mike (Will Smith) sedersi è scambià scherzi buffi tuttu u ghjornu. Seguitate i dui detectivi mentre si uniscenu per investigà un furto maiò.

Streamate avà

6. 'Equilibrium' (2002)

Puntu di Rotten Tomatoes: 41%

Se ùn avete ancu vistu stu divertente thriller, allora pensatelu cum'è un incrociu trà U Datori è A Matrice . Situatu in un mondu futuristicu induve a guerra hè evitata forzendu tutti à suppressione e so emozioni, u filmu seguita à Clerick John Preston (Christian Bale), un funziunariu di u guvernu chì si trova di colpu in una situazione per rovesciare stu regime. Datu chì avà campemu in l'era digitale, induve i cumpurtamenti di e persone sò manipulati è a vera privacy si sente inesistente, a premessa per Equilibriu colpisce definitivamente vicinu à casa.

Streamate avà

7. 'Spiagge' (1988)

Puntu di Rotten Tomatoes: 40%

Hè impussibile di fighjà questu senza scuppià i tessuti è cinturà e parolle per 'Venti sottu à e mo ali', ma hà i so momenti divertenti. Questa cumedia-dramma, basata annantu à u rumanzu di Iris Rainer Dart di u listessu titulu, seguita dui amichi stretti mentre crescenu è naviganu in l'alti è in u calatu di a so vita persunale. Barbara Hershey è Bette Midler sò incredibili inseme.

Streamate avà

8. 'Hocus Pocus' (1993)

Puntu di Rotten Tomatoes: 38%

Venite sta stagione di Halloween, unisceremu à u trio icònicu di streghe (torna) mentre pianificanu è traccianu per a so immortalità. Bette Midler, Sarah Jessica Parker è Kathy Najimy sò simpliciamente deliziosi cum'è i cattivi di stu filmu - un classicu divertente è spaventosu chì fermerà per sempre una di e più belle ispirazioni per l'idee di custumi di Halloween.

Streamate avà

9. 'Induve hè u core' (2000)

Puntu di Rotten Tomatoes: 35%

D'accordu, dunque ùn hè micca esattamente degnu di l'Oscar, ma hè l'ultimu filmu di benessere per a vostra prossima notte (virtuale) di zitelle. Quandu l'adulescente incinta Novalee Nation's ( Natalie Portman ) u sposu abbanduneghja a so alta è secca, una infermiera di bon core chjamata Lexie (Ashley Judd) decide di piglialla. Hè impussibile d'ùn esse cummossu da u so ligame crescente è di a generosità di Lexie.

Streamate avà

10. 'Home Alone 2: Lost in New York' (1992)

Puntu di Rotten Tomatoes: 34%

Ci sò stati assai casi induve e sequenze ùn anu micca campatu à i so predecessori, ma Home Alone 2 ùn hè micca unu di elli. In questu divertente seguitu, Kevin McCallister (Macaulay Culkin) hè solu solu, ma sta volta, in New York City è hà fattu cresce u so ghjocu quandu si tratta di creà trappule cumplicate. A ridicula sospensione di l'incredulità da parte, vedendu Kevin ingannà quelli dui banditi mentre ingannendu simultaneamente un concierge suspettu ùn invechja mai.

Streamate avà

11. 'U tredicesimu pianu' (1999)

Puntu di Rotten Tomatoes: 30%

Dapoi chì u film hè surtitu A Matrice L'ombra à l'epica, ùn hè micca esciuta esattamente à a biglietteria. Murder-mystery incontra u thriller sci-fi in questu film affascinante, induve un informaticu diventa u primu suspettatu dopu chì u so cullega sia statu assassinatu. Pò parè un'altra versione di A Matrice à u primu sguardu, ma hè in realtà un filmu veramente pensativu chì sfiderà a percezione di a realtà di qualsiasi spettatore.

Streamate avà

12. 'Hook' (1991)

Puntu di Rotten Tomatoes: 29%

Ganciu hè u filmu chì guarderemu per a millesima volta, ghjustu cù i zitelli-è cun vergogna zero. Da effetti speziali freschi è partiture musicali impressiunanti à a sincera interpretazione di Williams di Peter Pan, hè impussibile di ùn gode micca di sta avventura eccitante.

Streamate avà

13. 'L'anatra putenti' (1992)

Puntu di Rotten Tomatoes: 23%

Ch’ellu sia cresciutu fighjendu stu filmu o micca, ferma sempre unu di i filmi spurtivi i più memorabili di l’anni 90 - ancu s’è a maiò parte di i critichi dumanderebbenu di differene. In L'anatra putente, Gordon Bombay (Emilio Estevez) viola a legge è riceve un incaricu di serviziu cumunale unicu: trasformà un gruppu di ghjucatori di hockey principianti in una squadra di successu. Ma benintesa, ci hè di più in u messagiu di u filmu chè di vince. Cù u so cast solidu è un grande umore, stu filmu merita un assai rating più altu.

Streamate avà

14. 'Sister Act 2: Back in the Habit' (1993)

Puntu di Rotten Tomatoes: 19%

Ié, avete lettu bè stu numeru-è ùn simu ancu sopra stu puntu scandalosamente bassu. Whoopi Goldberg hà purtatu u so ghjocu A à sta sequenza culurita, induve u so persunagiu, Deloris, torna sottumessu per aiutà à salvà una scola in lotta. In cunsiderazione di u so cast diversu di talentu, missaghju ispiratore è impattu culturale, diceremu i critichi sò 100 per centu sbagliati nantu à questu.

Streamate avà

15. 'Per Corti' (1988)

Puntu di Rotten Tomatoes: 17%

A prumettimu, ùn hè micca u tippu di romanzu casgiu, eccessivamente sentimentale chì vi face vulè rutulà l'ochji ogni cinque minuti. Stu dramma chì vene à l'età, Molly Ringwald dà un spettaculu brillanti cum'è Darcy Bobrucz, una ghjovana adolescente chì diventa incinta ghjustu prima di graduà u liceu. È u film affronta a gravidanza di l'adulescenti in una manera realistica, equilibrendu l'umuri è u romanzu cù temi più pesanti cum'è a depressione postpartum, sacrificendu l'educazione è senza avè u sustegnu di i genitori.

megliu esercizii per riduce u grassu di u ventre

Streamate avà

CORRELATI: I Just Binge-Watched a '90s Show with a 33% Rotten Tomatoes Score (& I Loved It So Much)