I 22 Migliori spot di Super Bowl di tutti i tempi

Ùn oseriamu micca dì à quale pensemu chì vincerà u grande ghjocu u 7 di ferraghju di questu annu, ma ciò chì pudemu fà hè di mostrarle alcuni di i migliori spot publicitari di u Super Bowl mai fatti.

Per ùn parlà, ci hè una larga varietà di spot fora, cumprese alcune chì anu vintu premii, uni pochi chì anu guadagnatu 10s di milioni di spettatori in YouTube è ancu unu chì hà iniziatu una campagna di anni chì resterà in a nostra mente per sempre. E cunsiderendu chì quist'annu u costu di un LV cummerciale hè di 5,6 milioni di dollari (guasi u doppiu di u prezzu in u 2011), avemu aspettative assai alte per u Super Bowl LV.

Da l'annunzii chì ci facenu ride à voce alta à quelli chì tiranu nantu à e corde di u core, eccu i 22 spot di Super Bowl chì ùn pudemu micca scurdà. (Megliu guditu cunpatatine fritte è dip.E forse alcuni tessuti.)

CORRELATI: 61 Snacks Super Bowl Facili da Fà u Ghjornu di Ghjocu

22. Mountain Dew Kickstart: Puppymonkeybaby (2016)

OK, ascultateci. Sapemu chì era, bè, stranu, per dì u minimu. Ma ùn vole micca dì chì a criatura ibrida puppymonkeybaby ùn era micca memorabile. Seriu, u situ hà guasgi spartutu l'internet perchè u mondu avia assai da dì à propositu. Sembra chì a squadra di marketing Mountain Dew sia veramente entrata in questu.

Video Related

21. Google: Parisian Love (2009)

Questa simplicità publicitaria hà presentatu l'efficienza è l'eleganza di e capacità di ricerca di a cumpagnia mentre cuntanu simultaneamente una storia d'amore in u prucessu. Ùn ti ne fà casu: Simu solu in silenziu tranquillu in u cantonu.

20. Bud Light / HBO: Joust (2019)

I spettatori sò stati scunvuriti quandu HBO hà fattu una apparizione sorpresa in l'annunziu di u Super Bowl di Bud Light per burlà l'ultima stagione di Ghjocu di Troni . U risultatu? Un crossover interessante di u spettaculu è Dilly Dilly.

19. Honda: Annuariu (2017)

Un cumerciu super-dolce (è tecnicamente impressiunante) chì incuragisce a ghjente à seguità i so sogni. Ciò chì hà da fà cù e vitture, ùn sapemu micca.

18. Hyundai: Smart Park (2020)

Bostonites nativi John Krasinski, Chris Evans è Rachel Dratch anu assicuratu di lascià brillà i so accenti in l'annunziu pupulare di l'annu passatu. (Ùn pensemu micca chì saremu mai capaci di 'pahk the cah in Hahvahd Yahd.) È secondu u direttore creativu, Ryan Scott, li piacerebbe fà un altru spot, a prossima volta cù uni pochi di nativi di Philly ...

17. Amazon: Alexa perde a so voce (2018)

U publicitariu riccu di celebrità (chì avia apparenze da Cardi-B, Gordon Ramsay, Rebel Wilson è Anthony Hopkins) hè diventatu l'annunziu u più vistu di l'annu in YouTube cù più di 50 milioni di visualizzazioni in linea.

16. Monster.com: Quandu Crisciu (1999)

Età di l'annunziu finì per numinà stu spot tragicamente-comicu Annunziu di l'annu. Nanzu à u Super Bowl, u trafficu di Monster.com curria à circa 1,5 visitatori unichi à u mese ', hà dichjaratu l'outlet in u 2000.' Per u restu di u 1999, hà fattu una media di 2,5 milioni di visitatori à u mese. Abbastanza impressiunante.

15. Kia: Eroe's Viaghju (2017)

Sapete chì tuttu ciò chì pruteghja Melissa McCarthy hà da esse bonu, è sta divertente publicità-chì era l'ottava apparizione consecutiva di Super Bowl di Kia-offre definitivamente. Hè ancu vintu u cuncorsu di pupularità USA Today Ad Meter.

14. Budweiser: Born The Hard Way (2017)

Mentre ci aspettemu chì sta publicità sia per a biera, in realtà ùn hè micca. Invece, ramenta à i telespettatori i valori fundamentali di Adolphus Busch - un immigrante tedescu chì hà risicatu tuttu per viaghjà un oceanu è l'America di u Nordu cù una idea simplice è un disegnu. Hè ancu impurtante menziunà chì u spot hè ancu ghjuntu à un mumentu induve l'immigrazione hè ghjunta in prima linea di a pulitica.

13. MCDONALD'S: U SHOWDOWN (1993)

Larry Bird è Michael Jordan ghjucanu un ghjocu scemu di H * O * R * S * E per Jordan's Big Mac. Benintesa, i colpi sò impressiunanti, ma questu vive sempre grazia à u famosu nunda chè frasa di cattura netta.

12. Doritos: Keep Your Hands Off My Doritos (2010)

Betty White ùn era micca l'unica stella di l'annunzii di u 2010. Un ghjovanu zitellu chjamatu Jaylin hà fattu assai impressione in un locu di Doritos per u Super Bowl XLIV. Quandu a so mamma porta in casa un appuntamentu chì prova à manghjà a merendella di Jaylin, u zitellucciu schiaffeghja l'omu in faccia è li dice di tene e mani fora di a so mamma è di i so Doritos.

11. Pepsi: Cindy Crawford (1992)

Cindy Crawford surtendu da una Lamborghini rossa in una canotta bianca era u modu ideale per Pepsi di attirà l'attenzione nantu à u so novu cuncepimentu di canna. A publicità hè diventata cusì pupulare chì a sucietà hà ancu purtatu u mudellu per u so spot 2018.

10. Budweiser: Puppy Love (2014)

Mentre Budweiser hè cunnisciutu per e so publicità memorabili (cum'è pruvatu da sta lista) questu adorable clip, messu in sintonia cù u Passager Let Let Go, conta a storia cunfortante di una improbabile amicizia trà dui animali.

megliu torte per i zitelli

9. Wendy's: Induve's the beef (1984)

Yup, Wendy's tira l'ombra à i so cuncurrenti per più di 35 anni (!). È prima chì ci fussinu i social media, anu sceltu di fà u so trolling per mezu di a publicità di u Super Bowl. Non solu induve a carne hè diventata istantaneamente una frasa di cattura, ma e vendite di a catena di fast-food anu saltatu 31 per centu quellu annu, secondu u Tampa Bay Times .

8. Old Spice: L'omu chì u vostru omu puderia puzzulà (2010)

Old Spice ùn hè micca stranu per l'annunzii SB, in ogni modu, questu locu hè induve hà iniziatu (ancu s'ellu pare chì sia statu giratu per YouTube). È se cunniscite a persona chì hà scrittu a linea, sò nantu à un cavallu, per piacè presentateci.

7. E-Trade: Baby (2008)

E-Trade hà sappiutu fà un tema cum'è noioso cum'è l'acquistu di azzioni divertenti cù l'usu di un adorabile zitellu parlante. Si gira, l'annunziu ùn s'aspittava micca à esse un colpu sicuru. Quandu avemu creatu u criaturu per a prima volta, ùn aviamu alcuna idea s'ella era a cosa più muta chì aviamu mai fattu o se era geniale, hà dettu Tor Myhren, capu creativu di l'agenza publicitaria Gray. Eru spaventatu.

6. Coca-Cola: Mean Joe Greene (1979)

Ùn pò micca esse u cumerciu più divertente o più intelligente di u Super Bowl mai, ma questu preferitu di tutti i tempi da Coca-Cola cù l'attaccu difensivu di Pittsburgh Steelers hè sicuramente unu di i più emblematichi.

CORRELATI: 9 Ricette Epiche Nacho per u Football di Dumenica Notte

5. Volkswagen: The Force (2012)

I zitelli facenu i migliori spot. Ùn ci cridite micca? Questu locu adorabile nantu à un ghjovanu Star Wars fan hè unu di l'annunzii Super Bowl più cumuni di tutti i tempi. Senza parlà, hè diventatu subitu virale è hè statu vistu più di 50 milioni di volte.

4. Sempre: Cum'è una zitella (2015)

Questu annunziu ispiratore chì interrugava ciò chì significa corre, lancia è luttà cum'è una zitella, era in realtà una continuazione di una campagna precedente da Sempre. U video hà veramente capitu l'ochji di i spettatori postu chì era strategicamente piazzatu à mezu à e publicità centrate in l'omi.

3. Snickers: Betty White (2010)

Mentre chì a frasa Ùn site micca voi quandu avete a fame hè diventata sinonima di sta caramella nucente, hè in realtà nata durante stu spot di u 2010 cù l'infama attrice.

2. Budweiser: True (Wassap) (2000)

L'annunziu hà stimatu una campagna sana per Budweiser cù u peghju one-liner. August Busch IV di Anheuser Busch hà dettu in una dichjarazione: In a nostra vita, ùn videremu mai tantu valore creatu da una sola idea. Avemu amatu à u mumentu. Tuttavia, l'odiamu per l'annu chì u nostru cugnatu risponde à ogni chjama cù Wassap?

1. Apple: 1984 (1984)

Mentre hè difficiule d'imaginassi un mondu senza prudutti Apple, stu spot, direttu da u grande colpu di Hollywood Ridley Scott, era totalmente rivoluzionariu à l'epica.

CORRELATI: 35 MINI SNACKS DI SUPER BOWL