7 Migliori Rimedii è Trattamentu Domesticu Per Infezzione Fungu

Infugrafia Infezzione Fungu

L'infezzione fungale, cunnisciuta ancu cum'è onicomicosi, si verifica per via di bassi livelli d'igiene, umidità è inquinamentu. Si pò soffre di funghi di a pelle, in varie regioni di u corpu, da fungu toenail à u tordulu orale. L'infezzione provoca infiammazione, rossi, è à volte si sgretola di a derme.

A negligenza versu u fungu di u corpu pò purtà à cunsequenze dannose. Hè un fattu menu cunnisciutu chì in u 2017, 300 milioni di persone anu patitu di gravi malatie legate à i funghi, fora di i quali, avia u putenziale di tumbà 1,7 milioni di pazienti.

I periculi di l'infezzione fungale finu à a data ùn sò micca ricunnisciuti è cù u tempu, i rimedii clinichi si rivelanu inefficaci è aggravanti nantu à a pelle. Tali reazzioni obliganu i pazienti à ricorre à riparazioni naturali. Per fà u vostru viaghju di ricuperazione più simplice è pienu di buntà di a natura, avemu elencatu sette migliori rimedii è trattamenti per voi!




1. Trattamentu: Oliu di l'arburu di tè
due. Trattamentu: Meli
3. Trattamentu: Curcuma
Quattru. Trattamentu: Acitu di Cidru di Mela
5. Trattamentu: Agliu
6. Trattamentu: Pigliate Leaf
7. Trattamentu: Aloe vera
8. FAQ: Infezione fungosa

Trattamentu 1: Oliu d'arburu di tè

Oliu di l Immagine: Shutterstock

Sta parte antifungica è antibatterica sà serve risultati rapidi. Pudete mischjà sta parte di erbe cù qualsiasi oliu purtatore - cum'è oliu d'oliva o oliu di coccu. Una volta chì u mischju hè prontu, deve esse applicatu topicamente nantu à a zona infetta. L'oliu di l'arburu di tè stimula a nova crescita cellulare è cusì, prumette. Assicuratevi di applicà accuratamente u mischju solu nantu à a pelle danneggiata per una applicazione trascurante chì pò fà sparghje u fungu.

Cunsigliu: Hè integrale di mischjà l'oliu di l'arburu di tè, cù un oliu di traspurtadore, o altrimenti solu da ellu si rivelerà troppu forte per curà a regione fungica.

Trattamentu 2: Meli

Miele Per Infezzione Fungu Immagine: Shutterstock

U mele crudu hè cunnisciutu assai è largamente per e so proprietà curative. U mele micca pasturizatu face meraviglie quandu vene à tumbà i batteri è u fungu per ellu cuntene naturalmente perossu di idrogenu, un antisetticu. Per sbarrazzassi di u vostru puntu infettatu, duvete applicà una cucchiaia di mele à a regione infetta. Non solu hè necessariu l'acquistu di u rimediu currettu, ma dinò u modu in cui, a cura hè aduprata impatta u ritmu di recuperu.

Cunsigliu: Per vede i migliori risultati, u mele deve esse applicatu à l'infezzione duie volte à ghjornu è per una mezz'ora ogni volta. Assicuratevi chì u meli sia lavatu bè, o altrimenti pò cumincià à pichjà a pelle.

Trattamentu 3: Curcuma

Curcuma Per Infezzione Fungu Immagine: Shutterstock

A curcuma hè ancu cunnisciuta cum'è u bonu vechju Haldi ùn hè micca solu gustosu in cucina ma ancu cunnisciutu per avè assai pruprietà curative. Hè un antifungicu efficace chì inibisce a crescita. Per uttene u megliu valore di curcuma, combine cù una piccula quantità d'acqua è mischjà finu à diventà una pasta. Assicuratevi, hà una consistenza spessa in modu chì ferma fermamente nantu à a ferita. Ùn avete micca fretta, aspittà finu à chì si secca è poi lavallu.

Cunsigliu: Se vulete includere un rimediu antifungicu in a vostra dieta, pudete. Bei acqua curcuma o tè curcuma ogni ghjornu.

Trattamentu 4: Acitu di Cidru di Mela

Acitu di Cidru di Mela Per Infezzione Fungu Immagine: Shutterstock

Sicondu e ricerche, l'acitu di sidru di mela (ACV) hè un grande agente antibattericu è antifungicu. Un studiu 2018 hà dimustratu chì ACV non diluitu (o pocu diluitu) pò impedisce a crescita di candida. E so pruprietà acidiche sanu cume rallentà rapidamente a crescita di u fungu. Dunque, mostra risultati più veloci di a maiò parte di i rimedii. Pudete appiccicà l'acitu nantu à a zona dannighjata. Tuttavia, se u puntu infettatu accade di esse un unghje, sentitevi liberi di immergelu in a soluzione.

Cunsigliu: Cum'è a curcuma, se vulete risultati più veloci, pudete aghjunghje AVC à a vostra dieta liquida. Bei una cucchiaia duie volte à u ghjornu, è annulla u gustu, pudete aghjunghje una goccia di meli. Questu aumenterà ancu a vostra immunità è indirettamente aiutà u vostru corpu à luttà contr'à i periculi di l'infezzione fungale.

Trattamentu 5: Agliu

Agliu Per Infezzione Fungu Immagine: Shutterstock

Eccu una di e più putenti erbe antifungali è antimicrobiche. Quelli chì anu una bona assunzione di agliu in a so dieta, anu menu probabilità di soffre di infezioni fungiche. Per uttene u megliu di l'agliu, mischjà un coppiu di pezzi d'agliu schiacciatu cù un pocu d'oliu d'oliva per fà una pasta spessa. Applica delicatamente u mischju à a zona infetta per circa 2 ore. L'agliu ùn face micca solu tigna di cumbattimentu ma travaglia ancu bè contr'à Trichophyton, Torulopsis, Candida è Cryptococcus.

Cunsigliu: Ùn applicate micca pasta d'agliu crudu à u locu infettatu perchè pò causà irritazione per ore.

Trattamentu 6: Pigliate Leaf

Foglia di Neem Per Infezzione Fungu Immagine: Shutterstock

Cientificamente cunnisciutu cum'è Azadirachta indica hè statu cunsideratu cum'è assai efficace curazione di l'infezzione fungale . À tal puntu, certi ricercatori affermanu ancu chì hè u rimediu finale. E so proprietà antifungali è detoxificanti naturali anu pussutu caccià i principali patogeni è dermofiti da a pelle. Per aduprà e foglie di neem per a pelle, anu bisognu à esse bollite. Per un impattu più grande, l'acqua neem pò ancu esse aduprata mentre si bagna.

Cunsigliu: L'usu direttu di e foglie di neem nantu à a pelle causerà irritazione è infiammazione cunsequente. Dunque, pruvate à includela in a vostra rutina facendula una pasta per l'applicazione topica o cunsumalla fendu un suchju.

Trattamentu 7: Aloe vera

Aloe vera Per Infezzione Fungi Immagine: Shutterstock

Se soffre di infezioni fungiche, questu ingrediente pò aiutà à inibisce a crescita di spore di lieviti in quantu cuntene cumposti capaci di luttà contr'à u ceppu Candida albicans. Questu hè particularmente utile quandu si combina questa azzione antifungica cù i benefici chì l'aloe vera. A buntà di l'aloe pò ancu causà sollievu di dulore à cortu andà! Si face luntanu cù prurito è gonfiore in solu 15 minuti di applicazione.

Cunsigliu: Per fà u megliu fora di l'aloe, applicalu 3-4 volte à ghjornu nantu à u patch di tigna!

FAQ: Infezione fungosa

FAQs nantu à l Immagine: Shutterstock

Q. L'infezzione fungale hà effetti à longu andà? Sì iè, chì sò?

TO. Ié, l'infezioni fungali anu effetti à longu andà! Se ùn sò micca trattati cun cura è preoccupazione adeguate ponu causà danni permanenti à l'unghia o a pelle Per esempiu, se a vostra zona danneggiata hè vicina à i vostri dita, una cura impropria pò favurisce chì si sparghje oltre i vostri piedi. Sì avete un sistema immunitariu poveru, pò ancu causà diabete o altre condizioni di salute gravi.

Q. Quali sò i primi sintomi di l'infezzione fungale?

TO. I sintomi di l'infezzione fungale, secondu u locu di l'infezzione. Tuttavia, u u più cumunu i segni di a so crescita sò rossi, cracking di pelle è prurito . Si pò ancu soffre di sensazione di brusgiu, mentre pò eventualmente sbuccia a pelle.

Q. Chì ghjè un cunsigliu dieteticu essenziale chì aiuta à cumbatte l'infezzione fungale?

TO. Una dieta ricca di zuccheru aumenta e probabilità di infezioni fungiche per i lieviti Candida favurisce l'ambienti ricchi di zuccheru. Tuttavia, ci sò evidenze limitate per i benefici di una dieta bassa in zuccheru contr'à e infezioni Candida.

Q. E infezioni fungali ponu esse trattate cumpletamente in casa?

TO. Mentre ci sò rimedii casani per trattà parechje infezioni cumpresi fungi, hè sempre megliu per prima misurà a vostra severità visitendu un specialistu. U vostru duttore hè in una pusizione megliu per diagnosticà è dite si i rimedii chì state aduprendu sò efficaci o micca, a basa per a vostra situazione. Pudete ancu trattà innocuamente infezioni preliminari chì ùn necessitanu micca l'interventu espertu. U megliu chì pudete fà hè di stà luntanu da qualsiasi agenti chì causanu infezioni chì ponu esse una fonte di lieviti chì sò cause principali di infezioni fungali.

Leghjite puru: Cume Diagnosticà è Trattà una Infezione di Lievito in Casa